Technisch onderhoud van gebouwen:
Om uw gebouw in optimale conditie te houden is onderhoud een basisvereiste. Dit onderhoud bestaat traditioneel uit preventief onderhoud aangevuld met correctief onderhoud op afroep.
Dit is een prima basis voor uw gebouw maar de gebruikers zijn zeker zo belangrijk. Iedereen wil toch een optimaal comfort op zijn of haar werkplek...
VH Facilities gaat hiervoor nog een stap verder. We zorgen ervoor dat we reeds kunnen ingrijpen voor de eventuele problemen voelbaar worden voor de gebruikers.
Dit kan deels door predictief onderhoud uit te voeren maar ook door alle relevante alarmen uit uw gebouwbeheersysteem te capteren en om te zetten naar een werkopdracht die dan automatisch bij onze servicedesk verschijnt. Dit kunnen we dan omschrijven als SMART onderhoud. Uiteraard borgen we deze service via onze 24/24-7/7 permanentiedienst.
In de menubalk vindt u tevens een link naar onze portaalsite die is voorbehouden voor klanten met een contract. Hierin kunt u live alle gegevens (onderhoudsplanning, werkrapporten, meldingssysteem, keuringsattesten,...) raadplegen welke voor u relevant kunnen zijn voor opvolging of tijdens een audit. Transparantie is belangrijk!
Aangezien er zeer veel formules mogelijk zijn en we liefst een voorstel op maat van uw noden en eisen opstellen is een eerste gesprek zonder verdere verplichtingen een noodzaak.
Facilitair beheer van gebouwen:
Net zoals bij het technisch onderhoud zorgen we ervoor dat u 1 SPOC (single point of contact) heeft voor al uw vragen. Deze zal u dan ook met raad en daad bijstaan maar vooral totaalontzorging bieden.
Uw SPOC zorgt er ook voor dat alle diensten welke u bij ons zou neerleggen worden opgevolgd en beheerd.
Na afwerken en verzamelen van gegevens worden de nodige verslagen grafieken en rapporten gemaakt. Deze zullen dan op onze portaalsite komen waarna u ze kunt raadplegen van eender waar.
Onze taak stopt niet na het verzamelen van deze data, er zullen ook aanbevelingen voortvloeien waardoor u de gewenste aanpassingen kunt (laten) doorvoeren.
Handymen service:
We profileren ons niet als klusjesdienst op afroep maar zorgen wel dat we aan de noden van onze klanten tegemoetkomen. Hierdoor kan iedere klant met een lopend onderhoudscontract eenberoep doen op deze dienst.
De tarieven van onze handymen liggen hier lager dan deze van het technisch onderhoud en kunnen worden afgeroepen per halve- of volledige werkdag.
Om uw gebouw in optimale conditie te houden is onderhoud een basisvereiste. Dit onderhoud bestaat traditioneel uit preventief onderhoud aangevuld met correctief onderhoud op afroep.
Dit is een prima basis voor uw gebouw maar de gebruikers zijn zeker zo belangrijk. Iedereen wil toch een optimaal comfort op zijn of haar werkplek...
VH Facilities gaat hiervoor nog een stap verder. We zorgen ervoor dat we reeds kunnen ingrijpen voor de eventuele problemen voelbaar worden voor de gebruikers.
Dit kan deels door predictief onderhoud uit te voeren maar ook door alle relevante alarmen uit uw gebouwbeheersysteem te capteren en om te zetten naar een werkopdracht die dan automatisch bij onze servicedesk verschijnt. Dit kunnen we dan omschrijven als SMART onderhoud. Uiteraard borgen we deze service via onze 24/24-7/7 permanentiedienst.
In de menubalk vindt u tevens een link naar onze portaalsite die is voorbehouden voor klanten met een contract. Hierin kunt u live alle gegevens (onderhoudsplanning, werkrapporten, meldingssysteem, keuringsattesten,...) raadplegen welke voor u relevant kunnen zijn voor opvolging of tijdens een audit. Transparantie is belangrijk!
Aangezien er zeer veel formules mogelijk zijn en we liefst een voorstel op maat van uw noden en eisen opstellen is een eerste gesprek zonder verdere verplichtingen een noodzaak.
Facilitair beheer van gebouwen:
Net zoals bij het technisch onderhoud zorgen we ervoor dat u 1 SPOC (single point of contact) heeft voor al uw vragen. Deze zal u dan ook met raad en daad bijstaan maar vooral totaalontzorging bieden.
Uw SPOC zorgt er ook voor dat alle diensten welke u bij ons zou neerleggen worden opgevolgd en beheerd.
Na afwerken en verzamelen van gegevens worden de nodige verslagen grafieken en rapporten gemaakt. Deze zullen dan op onze portaalsite komen waarna u ze kunt raadplegen van eender waar.
Onze taak stopt niet na het verzamelen van deze data, er zullen ook aanbevelingen voortvloeien waardoor u de gewenste aanpassingen kunt (laten) doorvoeren.
Handymen service:
We profileren ons niet als klusjesdienst op afroep maar zorgen wel dat we aan de noden van onze klanten tegemoetkomen. Hierdoor kan iedere klant met een lopend onderhoudscontract eenberoep doen op deze dienst.
De tarieven van onze handymen liggen hier lager dan deze van het technisch onderhoud en kunnen worden afgeroepen per halve- of volledige werkdag.